Det vigtigste for os er din tryghed. Det betyder, at vi sørger for at alle sten bliver vendt, og at der ikke efterfølgende dukker ubehagelige overraskelser op.
Såfremt du ønsker at bruge os, skal du meddele dette til ejendomsmægleren/sælgers rådgiver.
Du skal samtidig bede ejendomsmægleren om at indsætte i købsaftalen, at handlen er betinget af din banks og advokats godkendelse. Så længe dette fremgår, kan du roligt skrive under på købsaftalen. Mægleren vil herefter sende alle dokumenterne til os.
Vi kontakter dig straks efter at vi har modtaget alle dokumenterne for at aftale et møde indenfor godkendelsesfristen.
Det er vigtigt for os, at der er tale om et fysisk møde, og ikke blot et telefonmøde. Vi bestræber os derfor også på at køre ud til dig, såfremt du ikke har mulighed for at komme til et møde på vores kontor.
Inden mødet har vi gennemgået alle handlens dokumenter, og lavet et udkast til vores godkendelsesbrev til ejendomsmægleren klar, hvoraf det fremgår med hvilke punkter handlen kan godkendes.
På vores møde drøfter vi alle handlens dokumenter, og punkterne i vores godkendelsesbrev.
Straks efter mødet sender vi godkendelsesbrevet afsted til mægleren med de punkter som vi har aftalt. Herefter vil der være korrespondance mellem mægleren og os. Du er naturligvis med på sidelinjen, og vi sikrer os at du er indforstået med de svar vi giver mægleren.
Når der er enighed mellem os og mægleren, kan handlen godkendes endeligt.
Såfremt der ikke opnås enighed, vil vi annullere handlen, og dette vil ske uden omkostninger for dig.